Mimo że studia skończyłam we wrześniu, to kiedy zobaczyłam krótką książkę pt.: „Strategia komunikacji w social mediach”, to nie mogłam się powstrzymać i postanowiłam ją przeczytać. Tak wiecie. Żeby nie stać w miejscu i cały czas rozwijać się w kierunku marketingu.
Skoro zrobiłam taki wstęp, to pewnie zastanawiacie się, czy ten poradnik faktycznie coś mi pomógł zrozumieć, albo chociaż rzucił nowe światło na jakieś zagadnienie. I tak i nie. Wszystko, co zostało tam opisane z zagadnień teoretycznych, już znałam. Za to dzięki tej pozycji poznałam kilka pomocnych narzędzi (np. BuzzSumo, który jest przydatny przy analityce social mediów). Chociaż muszę przyznać, że szczególnie zainteresowały mnie te, związane z planowaniem postów.
Żeby nie było. Książka nie jest zła. Przybliża tworzenie persony czy budżetu na reklamy, ale opisuje również działanie Facebooka, Instagrama oraz Snapchata (no i pozostałych social mediów). Dla osoby, która nigdy nie miała do czynienia z takimi programami, ta lektura może okazać się ciekawym zbiorem podstawowych informacji, dotyczących promowania się w mediach społecznościowych.
Ta książka mnie do siebie nie przekonuje.
Myślę, że jeśli ktoś choć trochę obraca się w tej tematyce to może być rozczarowany.
chyba dla kogoś kto jest rozeznany w temacie to ksiązka dośc słaba, ale jak ktoś zaczyna to może być zadowlony
Myślę, że to ciekawa pozycja i warto się skusić. Osobiście jeszcze jej nie czytałam, ale kto wie?!
Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale może warto po nią sięgnąć? Dodałam ją na moją wirtualną półkę i w wolnej chwili do niej zajrzę 😉