Żeby nie stać w miejscu i cały czas się rozwijać zaopatrzyłam się na razie w dwie książki specjalistyczne. O pierwszej z nich, czyli o „Strategii komunikacji w social mediach” wspominałam już jakiś czas temu. Teraz przyszła pora na przewodnik po copywritingu sprzedażowym pt.: „Język korzyści w praktyce” autorstwa Justyny Bakalarskiej – Stankiewicz.
Akurat informacje zawarte w tej książce też już znałam ze studiów, więc było to dla mnie takie małe powtórzenie wiadomości. Autorka w swoim tytule poruszyła takie zagadnienie, jak np. tworzenie persony, a także trochę opowiedziała o działaniu algorytmów, o tytułach, CTA (call to action) i wielu innych tematach, mających pomóc w tworzeniu angażujących i ciekawych treści.
Dodatkowo pod koniec tego przewodnika, umieściła ona mini zestaw ćwiczeń, dzięki którym można sprawdzić nabytą wiedzę, co jest dla mnie ogromnym plusem. Jestem ciekawa, czy lubicie korzystać z takich poradników? Jeżeli tak, to co najbardziej Wam się w nich podoba? Jeżeli nie, to też dajcie znać. Jestem ciekawa, co Was od nich „odstrasza”.
Ciekawa pozycja, mogłabym ją przeczytać 🙂
z przyjemnością przeczytała bym sobie tą ksiązkę, bedę mieć ją na oku!
Ooo ten tytuł sobie zapisuję bo wygląda na coś bardzo mi pomocnego.
Lubię korzystać z takich poradników, więc z chęcią zajrzę i do tego. Czasem można z nich wyciągnąć sporo ciekawych i przydatnych informacji 🙂
Kiedyś często sięgałam po takie poradniki, dziś już mniej… Ale ten tytuł chętnie poznam.