Copywriting – poradnik dla początkujących

Jakiś czas temu miałam już do czynienia z jedną z książek Norberta Oruby. Być może pamiętacie tytuł opowiadający o strategii komunikacji w social mediach. Wtedy powiedziałam, że poradnik jednocześnie rzucił nowe światło na parę zagadnień marketingowych, ale również przypomniał mi teorię, którą już kiedyś poznałam. Z najnowszą pozycją autora, czyli „Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców”, było podobnie. Dowiedziałam się czegoś nowego, ale większość informacji już znałam. 

Okładka książki pt.: „Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców”.

Całość podzielona jest na 8 rozdziałów, w których poruszone zostały takie zagadnienia jak np. czym jest copywriting, jak język korzyści wpływa na ludzkie emocje, jak powinno wyglądać CTA (call to action) czy chociażby to, dlaczego warto w swoich wpisach wykorzystywać storytelling. 

Tak jak wspominałam, większość wiadomości z książki już znałam, ponieważ miałam z nimi do czynienia na studiach lub stażach. Chociaż muszę przyznać, że zaciekawił mnie temat mechanizmu działania algorytmów. Myślę, że dla osób, które stawiają swoje pierwsze kroki w copywritingu, będzie to przydatna lektura.

Współpraca barterowa z wydawnictwem OnePress.

3 komentarze

Dodaj komentarz